Min erfaring.
Min nuværende pajero er nr
2.
Den første jeg havde var en 2,5 TD fra 87 den var sjov at køre,men var abselut ikke egnet til at køre over 100
kmt fordi den var meget stiv i affjeringen.
Den var lidt rå indvendig næsten som en ældre lastbil,men den havde et
affjeret sæde hvilket jeg ikke ved om er standard.
Jeg havde aldrig problemer med hverken motor eller gearkasse på
trods af at den havde kørt 260000 km.
Grunden til jeg kom af med den var på grund af rust i undervognen.
Alt i
alt en sjov,men lidt grov bil.
Min nuværende pajero er en 3,0 aut benzin fra 97.
Den er noget mere behalig
at køre i da undervognen er bedre trimmet til landevejs kørsel,men den er stadig lige hård i terrænget.
Jeg synes
det er behaligt med automatgear,men det er nok smag og behag.
Indvendigt er den noget forbedret end i min første
pajero,men der er nogle ting der går igen bare i lidt anden form.
Bilen har gået 195000 km og der kun været småting
galt med den og har derfor ikke(endnu) haft de store udgifter på den,men den er meget dyr i de fleste
reservedele.
Økonomien i den er ikke for sjov-den går mellem 7,5-9 km på literen (længst ved høj fart-og i
overgear)
Den koster 3200 kr i vægtafgift.
Det er til dato min bedste bil.