Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Opfriskning af kedelige lysegrå plastpaneler på Galant

Opfriskning af kedelige lysegrå plastpaneler på Galant 19 år 11 måneder siden #1074

• 's profilbillede
Hej NG!

Er der nogen der har nogle gode fif, råd, til hvordan jeg får frisket mine plastpaneler op på Galanten, det er de grå paneler den har på siden af dørene, de er snart mere hvide end grå, har prøvet med forskellige billige vinylprodukter, men lige lidt hjælper det, de bliver pæne for en dag eller 2, og så er vi ovre i det samme igen, hvor den hvide nuance fremtræder igen :-/

Kom frit frem, hvis der er nogen der har erfaringer med nogle gode produkter til opfriskning og pleje af plastik?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Opfriskning af kedelige lysegrå plastpaneler på Galant 19 år 11 måneder siden #9598

• 's profilbillede
Vinylrens, vinylrens og endnu engang vinylrens!

Dernæst, så har jeg stor succes med Simonz Bumper Black.
- Er par biler fik det demonstreret nede på Holeby - Blandt andet Sif..

Og med ganske godt resultat.

Opfriskning af kedelige lysegrå plastpaneler på Galant 19 år 11 måneder siden #9599

• 's profilbillede
Jeg har med held farvet mine sorte igen med en varmepistol. Det lyder dumt men det virker skide godt. Man tager simpelthen varmepistolen (ikke en hårtørre) og køre den frem og tilbage. Man kan se at plasticen bliver sort med det samme. Det virker dog ikke på alt slags plastic, men min for og bagkofanger og sideskørter virker det fint og det holder rimeligt, måske 3 måneder alt efter hvor meget den står ude. Det er en billig løsning, vel at mærke hvis man har en varmepistol :D Ellers kan de fåes biligt i Harald Nyborg

Opfriskning af kedelige lysegrå plastpaneler på Galant 19 år 11 måneder siden #9600

• 's profilbillede
Problemet er vel at M. Hoey's ikke skal være sorte men grå.
Jeg har før købt noget indfarvnings"halløj" fra Sonax det var godt nok også sort men ved ikke om det kan fås i grå, men det kunne man jo undersøge.
En anden mulighed ville jo være at pille det at og få det indfarvet.
Jeg skal lige prøve at se om der er nogle "heroppe" omkring der ved om det er noget der kan skaffes og evt. et navn.

Opfriskning af kedelige lysegrå plastpaneler på Galant 19 år 11 måneder siden #9601

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej, jeg har lige i dag købt noget der hedder "SIMONIZ BUMBER GREY "
til 80. kr i Bildillen, så det skal jeg prøve snart. eller prøv at kikke på deres site. www.simoniz.dk

God fornøjelse :wink:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder