Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Intet lys i elrudeknapper?

Intet lys i elrudeknapper? 20 år 2 uger siden #1040

• 's profilbillede
Hej NG

Skal der være lys i elrudekontakterne på en Galant fra 91' i så fald er alle mine dioder gået, har lige skiftet en diode i kontakten for sædevarme!

Hvad med lyset for kontakterne i førerdøren, skal der være lys i alle knapperne?

Hvad med lyskontakterne for elruden?

På forhånd tak!

Mvh.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Intet lys i elrudeknapper? 20 år 2 uger siden #9385

• 's profilbillede
Jeg ved ikke lige med en 91ér. Men på min Galant fra 94 er der lys i alle knapper på døren i føresiden til elruden/elruderne.

På de resterende døre er der ikke lys i, men bare en aftegning. Hvilket du også kan se hvis du kigger efter.

Jeg tør ikke sige hvad det er for nogen der skal bruges....

Intet lys i elrudeknapper? 20 år 2 uger siden #9386

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Der er heller ikke lys i mine knapper i døren, det er en Galant 2,0 gti fra 91, jeg ftro ikke at der er lys i de knapper

Intet lys i elrudeknapper? 20 år 2 uger siden #9387

• 's profilbillede
cyrix^ skrev:
Jeg ved ikke lige med en 91ér. Men på min Galant fra 94 er der lys i alle knapper på døren i føresiden til elruden/elruderne.

På de resterende døre er der ikke lys i, men bare en aftegning. Hvilket du også kan se hvis du kigger efter.

Jeg tør ikke sige hvad det er for nogen der skal bruges....

Hej igen

Læste dette indlæg:

www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=2399

......og blev nysgerrig, da der ikke pt. er lys i mine kontakter, kan selvfølgelig lige undersøge det imorgen, men det kunne jo være at der var nogen herinde der vidste det?

Mvh.

lys 20 år 2 uger siden #9388

• 's profilbillede
halløj

i kommer sgu til at lede længe efter det lys da de modeller er født uden jeg har haft 3 selv og været på et mitsu værksted......det er et sjovt sted at spare fra deres side af, men hva, så har vi jo så meget andet gejl 8)

Re: lys 20 år 2 uger siden #9389

• 's profilbillede
morpheus skrev:
halløj

i kommer sgu til at lede længe efter det lys da de modeller er født uden jeg har haft 3 selv og været på et mitsu værksted......det er et sjovt sted at spare fra deres side af, men hva, så har vi jo så meget andet gejl 8)

Okay, så fik vi det på det rene: Case closed.....
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.244 sekunder