Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: lambdatal

lambdatal 20 år 1 måned siden #1026

• 's profilbillede
Står med en bil der skal synes om snart(inden 14 april), men lambdatallet er for højt. Hvad kan det skyldes?

Det skal lige siges der er greenfilter og sportspotte på.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lambdatal 20 år 1 måned siden #9321

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Prøv at rense dit gasspjæld med en en kaburator rens tag slangen af og giv den noget gas mens du sprøjter det ind i spjældet :D men det er nok din lamdasonde der er defekt, få den målt, ellers køb en universal ,hos Høyer auto det har jeg selv gjort, og loddet stikket på, og den virker perfekt :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

lambdatal 20 år 1 måned siden #9322

• 's profilbillede
vil jeg prøve.. Men den kører uden problemer, så kan sonden godt være defekt?? troede egentlig det ville give ujævn motorgang :?:

lambdatal 20 år 1 måned siden #9323

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Lambdasonden kan godt være defekt ,selv om den kører pænt, har du tjekket, om den kører lige så langt på literen, som den plejer, det kan også være en måde at mærke det på :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

lambdatal 20 år 2 uger siden #9324

• 's profilbillede
har nu skiftet både kat og lambdasonden, så nu er lambdatallet nede på 1.009, hvor grænsen ifølge loven er 1+/- 0.03

så nu har jeg bestilt tid hos synsmanden.. glad og fornøjet.. kunne dog først få en tid dagen efter den der står i brevet fra synsmanden. Sker der noget ved det? :?: :?:

lambdatal 20 år 2 uger siden #9325

• 's profilbillede
hustler skrev:
har nu skiftet både kat og lambdasonden, så nu er lambdatallet nede på 1.009, hvor grænsen ifølge loven er 1+/- 0.03

så nu har jeg bestilt tid hos synsmanden.. glad og fornøjet.. kunne dog først få en tid dagen efter den der står i brevet fra synsmanden. Sker der noget ved det? :?: :?:

Står der ikke en dato hvor at bilen skal være synest senest i din synsindkaldelse ??

De plejer at kalde den ind en måned eller to i forevejen... Ellers så køre du bare ulovligt en enkelt dag.. Så herre gud :)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder