Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Stort EL-problem

Airbag lampe lyser 20 år 3 uger siden #9319

• 's profilbillede
Hej Mitsu venner. Forleden da jeg gik og rodede udenfor lod jeg anlægget kører i bilen, samt lys m.m Nå, hverken værre eller bedre løb skidtet tør for strøm. :shock: Jeg prøvede selvfølgeligt lidt utålmodigt at starte men skidtet klikkede kun. :roll: Nå, men jeg fik bakset de gamles bil ud og smidt et par kabler på og vips var dyret igang igen. Eneste lille problem er nu at min SRS lampe lyser og trods forsøg med at fjerne batteri polen et kvaters tid lyser den stadig. :cry: Kan man tro SRS systemet kan havde taget skade af dette problem med manglende strøm,(og utålmodig forsøgen), eller findes der en måde evt. at resette systemet på. Hjælp ønskes da jeg ikke bryder mig meget om at give penge til værksteder generelt!! V.H Olsen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Stort EL-problem 20 år 3 uger siden #9320

• 's profilbillede
Hvis dit batteri er meget afladet, så er dit SRS (Airbagsystemet) ikke aktivt. - Det kræver nemlig en del strøm.

Når dit batteri er fuldt opladet, så burde denne lampe holde op med at lyse. - Det er ihvertfald hvad der står i instruktionsbogen :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.127 sekunder