Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: bremse skiver + kalibra

bremse skiver + kalibra 20 år 1 måned siden #1018

• 's profilbillede
hej

så er det tid til at skifte bremse skiver og kalibra, jeg vil gerne have nogle store/gode bremser og ikke bar nogle orginale som den jeg har nu.

jeg syntes jeg har læst engang om en der købte et kit hos RPW som hvis var rigtigt godt og inde for de rimlige økomomiske grænser.

hvor finder jeg et godt bremse kit?

det er til en mitsubishi carisma GDI 1.8 fra 00

ps. Jeg ligger også et indlæg om motorskift til den hvis der er nogen som ved noget om det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

bremse skiver + kalibra 20 år 1 måned siden #9259

• 's profilbillede
Hvis du køber Brembo skiver og Green stuff klodser, så skulle du få den ønskede effekt. Du behøver ikk ændre på dine calibre, medmindre du er oppe i nogle seriøse hk. Klodserne kan fås i flere forskellige varianter, alt efter hvor hårdt du kører. Jeg vil tro du kan købe det hele hos Mekonomen eller lignende butikker. God fornøjelse med det :D

bremse skiver + kalibra 20 år 1 måned siden #9260

• 's profilbillede
tak for svaret det vil jeg lige kigge nærmer på.

MVH Emil

bremse skiver + kalibra 20 år 1 måned siden #9261

• 's profilbillede
Ellers så har SU-Racing nogle BlackDiamond skiver.... De skulle være ekstrem gode. - Giv dem et kald - Du opnår samtidig lidt rabat hos dem også :-)

bremse skiver + kalibra 20 år 1 måned siden #9262

• 's profilbillede
ja dem har jeg også kigget lidt på. tror jeg ringer til dem i morgen
og høre lidt nærmere.

Har du ikke Krydsborede Brembo skiver, er de gode og hvad kostede de?

bremse skiver + kalibra 20 år 1 måned siden #9263

• 's profilbillede
Første gang havde jeg nogle "hjemmeborede" Brembo skiver på... - Men de blev skiftet efter 1 mdr. - De rev klodserne fra hinanden. :-(

Jeg købte nogle "rigtige" i Sverige. - 4 skiver, og brembo klodser hertil - 980,- sek. - Hos en Volvoforhandler ;-)

De er rimelig gode, nu kører jeg ikke så hårdt - Så mine nuværende skiver foran har p.t. kørt 90.000 km - Og der er stadigvæk masser tilbage. - Så de holder altså meget bedre end de originale.

De er specielt gode i regnvejr. - Men ellers skal man nok køre lidt mere "hårdt" end jeg gør for, at kunne mærke om de er bedre hvis man presser dem for så vidt angår varme.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder