Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Træf/fest i Horsens

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 8 måneder siden #21509

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
eXn skrev:
Jeg vil gerne sige mange tak til dig John fordi du gad at holde dette lille træf. Og tak til dine kammerater i low rider klubben for at vi måtte være der og samt tak til dem som dukkede op :)

Meget ærgeligt at opbakningen fra denne klub ikke var så stor havde ellers håbet på at flere ville møde op!.

Stor tak til Basse fordi han tog turen HELE vejen fra sydfyn, og op for at møde os jyder.

Håber at næste gang sådanne træf bliver stillet på benene, at klubben vil bakke lidt mere op om det!.

Kommer da gerne til træf hos jer jyder næste gang, i er jo slet ikke så " slemme" som man tror... he he :banan:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 8 måneder siden #21510

• 's profilbillede
tillader mig at smide et foto fra horsens d.25/7
Vedhæftninger:

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 8 måneder siden #21511

Hej . :evil: Jeg beklager endnu engang at jeg /vi ikke har deltaget i dit træf Kingboa og det er da trist at du bruger 3000 af din ejen lomme på klubben (det har du selv valgt)og så melder man fra p.g.a jeg købte lidt res.dele til min bil :evil: og du skal bruge 15000 til næste syn . er 15kg noget at pive over da? så skulle du vide hvad jeg har brugt på min galant
Men til din trøst er det ikke første træf der ikke kommer et stort fremmøde ,det har jeg erfaringer med . men det er nok ingen trøst . vi ses til næset træf :chearleader: . SES :lol:

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 7 måneder siden #21512

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Jeg syntes det er fedt at du lavede et arengemang på eget inniterritiv
Jeg syntes det er totalt surt at der ikke rigtig kom så mange (inc mig selv)
Men det er midt i ferie perioden
Der ud over tror jeg mange har været rimelig flade i denne sommer så vidt jeg har kunne høre på folk.
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder