Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Træf/fest i Horsens

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 9 måneder siden #21503

• 's profilbillede
Jeg vil da gerne høre hvor mange/få der kommer til Horsens,for jeg gider ikke at købe det helt store ind hvis der ikke kommer andre end basse og et par stk fra lokal-området
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 9 måneder siden #21504

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Jeg kommer :)
Vedhæftninger:

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 9 måneder siden #21505

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Jeg kommer osse, og viser buler :koger:

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 8 måneder siden #21506

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Jeg vil gerne sige mange tak til dig John fordi du gad at holde dette lille træf. Og tak til dine kammerater i low rider klubben for at vi måtte være der og samt tak til dem som dukkede op :)

Meget ærgeligt at opbakningen fra denne klub ikke var så stor havde ellers håbet på at flere ville møde op!.

Stor tak til Basse fordi han tog turen HELE vejen fra sydfyn, og op for at møde os jyder.

Håber at næste gang sådanne træf bliver stillet på benene, at klubben vil bakke lidt mere op om det!.

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 8 måneder siden #21507

• 's profilbillede
Jeg vil da lige takke dem der kom en tur forbi horsens Jesper+ kami og Basse 8) det var cool af sidst nævnte at gide og køre den lange tur fra det sydfynske øhav :thumbup:

og hvad jeg så selv syntes om fremmødet eller mangel på samme :fuk: ja sagt på rent dansk i skulle dælme skamme jer :ned: det er da muligt at folk skal bruge et par tusinde på stumper til bilen,jeg skal bruge 15.000,- på at syne min galant inden d.18/8-09. og aligevel kaster jeg 3000,- af min egen lomme til træf/fest og hvad kommer der 3 stk men lad nu det ligge forsat god sommer til jer
ps:sku lige af med nogle sure opstød

Re: Træf/fest i Horsens 15 år 8 måneder siden #21508

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Først vil jeg sige Kinngboa tak for et lækkert arrangement, med masser af vådt og tørt, og tak for LRCC, for at vi måtte være i deres fornemme klubhus :punk: , og jeg giver Kingboa helt ret i hans indlæg, med hensyn til fremmødet, det var sq alt for ringe :evil: men fedt at se så mange mitsubishi ( 3 stk.)
Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder