Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Køb af tilbehør i Tyskland

Køb af tilbehør i Tyskland 15 år 2 uger siden #3727

• Henrik
  • Henrik's profilbillede
Hej

Har lidt tilbehør på ønskelisten til den nye Colt , og ville lige høre om der her i forummet findes erfaringer med vellykkede handler uden for landet.

Jeg fandt prislisten for original tilbehør på et tysk Mitsu site, og der er jo forholdsvis gode penge at spare, men findes der evt. gode erfaringer heromkring?

Det er lidt i småtings afdelingen men ting som sølvringe om dyser, højtalere, midterkonsol, samt beskyttelsesliste til bagkofanger, bagagerumsindsats og kraftige gummimåtter indledningsvis

Prismæssigt vel i omegnen af halv pris på lige det jeg hurtigt så på i den tyske prisliste.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg har gode erfaringer med 15 år 2 uger siden #23767

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg har gode erfaringer med køb af dele både i tyskland og england. Mange dele kan fås for halvdelen af prisen sammenlignet med her i danmark. Jeg kan f.eks. nævne følgende:

<ol><li>Jeg købte en KW Variant 1 gevindundervogn til 6800 med fragt fra tyskland, som ville koste mig ca. 9200 med fragt her i danmark</li><li>Jeg købte et motorophæng til højre side til min Carisma for 800 med fragt fra tyskland, som Mitsubishi her i danmark forlangte 4100 for</li><li>Jeg har lige bestilt en Bosch lambda sonde til ca. 500 med fragt fra england, som ligger på ca. 1100 her i danmark</li></ol>Som du kan se på ovenstående liste, så er der altså mange penge at spare. Jeg har købt mange andre dele i udlandet, men ovenstående er nok dem jeg har sparet mest på.

Hæ hæ ja jeg kan sgu da godt 15 år 2 uger siden #23768

• Henrik
  • Henrik's profilbillede
Hæ hæ ja jeg kan sgu da godt se du har sparet en pæn del. 3300,- alene på et motorophæng Jesus!

Anywayz så prøver jeg nok kræfter med Mitsu i Flensborg omkring sommer, hvor der så skal bestilles lidt af det førnævnte.

De har allerede bekræftet at de kan sende til Dänemark så er det jo på plads.

Henrik, du skulle vel ikke 15 år 2 uger siden #23769

• darupe
  • darupe's profilbillede
Henrik, du skulle vel ikke kunne sende den liste eller evt. henvise til hvor du fik den? Jeg er interesseret i en tysk pris på nogle ankerplader til min Carisma. Det kunne være spændende at se, om tyskerne også tager ca. 1100 pr. stk. inkl. moms.

Jeg har også undersøgt 15 år 2 uger siden #23770

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg har også undersøgt priser

Og de bagerste er sku dyre som du siger 1100kr pr styk

De foreste 150kr pr styk lyder helt tosset

Og det er plus fragt

Men jeg kan skaffe dem

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Nully, er det prisen i 15 år 2 uger siden #23771

• darupe
  • darupe's profilbillede
Nully, er det prisen i tyskland eller den danske pris? Jeg kan nemlig heller ikke forstå der er så stor forskel på de forreste sammenlignet med de bagerste. Det er lidt det samme som motorophænget, som jo før lå på ca. 700 ex moms hos dem, hvor det lige pludselig havde sneget sig op på 3500 ex moms.

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder