Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Polering - bedste middel etc.

Polering - bedste middel etc. 15 år 1 måned siden #3662

• darupe
  • darupe's profilbillede
Ja, nu er det jo snart forår og jeg synes godt nok vinteren har gjort min bil grim. Jeg har prøvet at give den en tur i vaskehallen, men lakken er altså blevet lidt mat forskellige steder. Det ligner nærmest fedtaftryk fra en hånd det ene sted og andre steder er den sorte bare blevet mat. Jeg vil derfor høre, hvad I kan anbefale af midler til polering/lakforsegling. Det ville jo være lidt pænere, hvis den sorte rent faktisk blev sort igen. Der er ingen lakskader, så det må være snavs der har siddet der lidt for længe :-)

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg bruger CARTEC org. 15 år 1 måned siden #23516

Jeg bruger CARTEC org. produkter da jeg syntes lakken bliver kanon flot og det er nemt at arbejde med samt det er profi. produkter der virker . der er et lille minus , det er lidt dyrt men godt . der jo også SONAX er også et ok mærke ,

Jeg har altid også til mine 15 år 1 måned siden #23517

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg har altid også til mine lastbiler poleret dem til udstillinger med turtels wax, men tror det er smag og behag

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Jeg ville vaske bilen med 15 år 1 måned siden #23518

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Jeg ville vaske bilen med håndkraft, når den er tør så giv den en god lakrens, bagefter er god kvalitets voks, så bliver den flot i lakken( med mindre lakken er totalt udpint)

Super. Jeg vil prøve at give 15 år 1 måned siden #23519

• darupe
  • darupe's profilbillede
Super. Jeg vil prøve at give den en kur, når vejret bliver optimalt til det. Skulle lakken bare være udpint, så er det bare det. Jeg ville bare lige høre da jeg har bemærket, at hvis den bliver godt våd, så skinner den nærmest (den bliver 100% sort). Så snart den så tørrer, så kommer fedtfingrene osv. frem igen og den bliver nærmest grålig. Det var derfor jeg tænkte på, at give den en omgang med noget som piftede den lidt op igen og som evt. fjernede fedt/snavs 100% :-)

Sonax 15 år 1 måned siden #23520

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2

Hej.

Sonax vandt sidste gang FDM testede bilplejemidler og brugte det selv på min gamle bil, nemt at arbejde med.

Mvh. Speedex

En sikker TOYOTA er èn der holder i garagen

En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder