Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Tårnstiver til Lancer/Colt CAO

Tårnstiver til Lancer/Colt CAO 15 år 9 måneder siden #3247

• 's profilbillede
Hey alle mitsu mennesker...

Jeg har i et godt stykke tid været på udkig efter en tårnstiver til min Lancer, men kan ikke rigtig finde noget herhjemme, og er ikke så vil med at handle fra udlandssider :)

Jeg er klar over, at man også skal lede efter dele ved at søge efter en Lancer Evo 1-3, men det giver heller ikke resultat på dansk..

Men så her til aften faldt jeg over denne side med tårnstiver til Lancer Evo 1-3, og kan se de skriver den passer til flere andre mærker og modeller! Mit spørgsmål er så. Kan man købe til en af de nævnte biler udover Lanceren, hvor den vil passe, eller vil der være ændret en detalje på dem (bredde, beslag mål mm.) så det bare slet ikke passer, for kan se de skriver man skal specificere mærke og model ved bestilling!

www.rhdjapan.com/jdm-low/Okuyama-Front-T...tsubishi-Mazda-56782

Hvad er jeres erfaring og eller hvad har i hørt..

På forhånd tak

//Morten SH
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Tårnstiver til Lancer/Colt CAO 15 år 9 måneder siden #21719

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Har oplevet det et par gange før på hjemmesider, hvor de gerne vil have an man specificerer bilmodel, motorstørrelse etc., selvom man har købt en vare specifikt til ens egen bil. Ikke lige 100 på om de tjekker de to ting op mod hinanden for at se om man skulle have bestilt noget forkert - kunne jeg sådan set ikke foretille mig at de ville spilde tid på... Men ved det selvfølgelig ikke.

Mht. tårnstiver, så ville jeg gå på jagt efter dem på ebay (enten den tyske eller den engelske). Har fundet et par stykker til Colten, og de er ellers ikke rigtigt til at finde herhjemme, og når det er fra Tyskland/England så løber man ikke ind i det der trælse moms/afgift koncept.....

Re: Tårnstiver til Lancer/Colt CAO 15 år 9 måneder siden #21720

• 's profilbillede
Hmm... Ja jeg ved heller ikke lige helt om jeg tror de vil bruge tiden på at kigge
sagerne efter, eller om de bare passer til dem alle med en type tårnstiver..

Kunne bare være fedt, hvis man kan købe til en anden bil, og den så passer over, for det giver lidt flere muligheder!...

Ja jeg har fundet en del til Lancer/Colt på Ebay, men er som sagt ikke så stolt af, at skulle handle udenlandsk :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder