Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Fælge til Colt

Re: Fælge til Colt 16 år 2 uger siden #21387

• Billen
  • Billen's profilbillede
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Fælge til Colt 16 år 2 uger siden #21388

• gysse
  • gysse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 5
Mine THansen fælge på galanten er 3 år gl og har også kørt en vinter og de er som nye at se på
og dækkene er roadstone har kørt ca 15000 km og der er mange km i dem inu
så jeg har været godt tilfreds med dem

hilsen Gysse :wink:
Livet er for kort til fartbegrænsninger

Re: Fælge til Colt 16 år 2 uger siden #21389

• 's profilbillede
super, så tør jeg også købe dem ;)

kan stadig ikke få linket til at virke, de har ikke bilen i deres database fik jeg at vide i thansen, så kan ikke se fælgene på...

Re: Fælge til Colt 16 år 2 uger siden #21390

• 's profilbillede
har lige luret på thansen's hjemmeside igen, har så blot brugt en honda civic som tester for fælgene, da de ikke har en colt på siden, og umiddelmart synes jeg fælgene klæder den godt, dette er infoen om dem :

Black Strike 7x16 4x100/108 ET40 ø67,1
Centreringsring 67,1 - 56,1
Møtrik 12x1,5 Tuner Konus 60' 195/45-16 84V Nankang NS-2
Hastighedskode: V > 240 km/t

når jeg så skal ind og købe dem skal jeg bare sige det skal være til en colt og ikke en civic og så skulle det hele passe ik? :P (har aldrig købt fælge før)

er stadig i tvivl om jeg skal vælge 15" eller 16"... har læst den skulle ligge rigtig godt på vejen med 15" og sænket.. men synes den ligger godt allerede, og den virker lav, så ved ikke om jeg vil bruge tid og penge på at sænke den.... så måske 16" godt kan bruges alligevel :roll:

om det er 15" eller 16" har det så væsentlig meget at sige i forhold til optræk osv.?? suuuk hehe :lol:

Re: Fælge til Colt 16 år 2 uger siden #21391

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
janni86 de har colt 95 på deres side og ja du oplyser hvad bil de skal sidde på så finde systemet dem frem der passer på din bil . jeg arbejder selv i Thansen og hvis der er noget så kom til nykøbing falster så skal jeg sørger for du får nogle fælge med dæk der passer og vi bruger også wheelmaskine så vi kan vise folk fælgene på deres bil

Re: Fælge til Colt 16 år 2 uger siden #21392

• 's profilbillede
Søren skrev:
janni86 de har colt 95 på deres side og ja du oplyser hvad bil de skal sidde på så finde systemet dem frem der passer på din bil . jeg arbejder selv i Thansen og hvis der er noget så kom til nykøbing falster så skal jeg sørger for du får nogle fælge med dæk der passer og vi bruger også wheelmaskine så vi kan vise folk fælgene på deres bil

mærkeligt, jeg kan ikke se den, og de virkede heller ikke ved thansen i lørdags... nå, pyt, det virker for mig som om at fælgene passer meget godt til :)
Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder