Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: ICE i Colt insport

ICE i Colt insport 17 år 6 dage siden #2658

• Hyldahl
  • Hyldahl's profilbillede
Halløjsa...

Efter at ha kørt skoda felicia i et par år er jeg nu blevet ejer af en sprit ny Colt Insport Coolpack med den ondeste 1300 kværn 8) , og det ville jeg egentlig gerne fejre ved at bytte de der rædselsfulde standard højtalere ud med nogen der er lidt bedre, men så kommer spørgsmålene:

1. Jeg ville være noget ked af at "ødelægge" den fine vogn ved at sætte min gamle Alpine HU i, da jeg egentlig synes at radioen der sidder i er fin nok og jeg ville heller ikke undvære det at kunne skifte i kørecomputeren. Og her komme 1000 kr's spørgsmålet; Er er linieudgange i den fabriksmonterede radio..??

2. Er der noget der ved hvor store højtalerne i dørene er??

MVh
Per hyldahl
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ICE i Colt insport 17 år 5 dage siden #18637

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Hej jeg kender ikke til bilen men er elektronikmekaniker.
Det ville være muligt at lave en fin lille kasse hvor den omformer dit højtaler signal til line for jeg vil tro ca 100kr

Det der så er minusset er at du nok skal havde et forlænger stik som vi så kan klippe i for at få højtaler kablerne ind i boksen, uden at ødelægge det origale i bilen. Minusset er at de nok koster 100- 300 kr
Men så har du line og en bil der overhovet ikke er klippet i!

Jeg kan godt være behjælpelig med boksen/stik hvis du ikke er den store lodde/bore mæster :)

Men lad os se om der er andre der måske kan sige om du allerade har et line signal

Hilsen
Sigmac

ICE i Colt insport 17 år 3 dage siden #18638

• 's profilbillede
ellers findes der også forstærkerer, der tager high level input .. altså højttaler-signal ..

aner dog intet om hvordan kvaliteten så bliver, men det kan næsten kun blive bedre, når der kommer forstærker over :)

ICE i Colt insport 16 år 11 måneder siden #18639

• Hyldahl
  • Hyldahl's profilbillede
# Sigmac
Tusind tak for tilbudet, men jeg synes det lyder noget bøvlet

jeg ser da helst bare at jeg bare lige lister et signal kabel i radioen og så sætter det til en forstærker.

ICE i Colt insport 16 år 11 måneder siden #18640

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Jo det er også en mulighed at åbne radioen og se om du kan finde linie signalet i den.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder