Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 2-vejs delfilter

2-vejs delfilter 17 år 8 måneder siden #16039

• Billen
  • Billen's profilbillede
KARLA skrev:
Det er NU vi bevæger os væk fra emnet :twisted:
Skrue på ? ligesom en tændrørshætte... ? Hvor får jeg sådan en fra... ?
Det stik jeg har ( som skal loddes ) er vel en slags samlemuffe ?

Til at starte med, Har du det gamle stik, hvis ja hvor lang er ledningsstumpen der sidder på og hvor tyk er den.

Hvis du IKKE har det gamle stik kan du købe en forlængerledning www.thansen.dk/product.asp?c=1129185583&...266493&pn=1220716705 og svejse ledningerne sammen med 2 af www.iccom.dk/F-con-billed-data.htm samt 1 stk forbindelseled.

de har også løse radioantennestik hos www.iccom.dk/Stik.htm men ved ikke om det er det stik som skal loddes men ellers ring til dem de er super flinke :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

2-vejs delfilter 17 år 8 måneder siden #16040

• 's profilbillede
Jeg har ikke det afklippede stik :roll: .
Det hanstik der er for enden af forlæng. er mage til det jeg fik og som skal loddes. :lol: Har skam været forbi i Folehaven -ferielukket!
Nåmen så s.... svært ka det vel heller ikke være , må jo bare klø på , tak for hjælpen :hello:

2-vejs delfilter 17 år 8 måneder siden #16041

• Billen
  • Billen's profilbillede
hvis det ikke virker med den der lodning så skriv lige igen, for så må vi finde ud af noget, ellers skal du købe en ny antenne for så sidder der jo stik på den nye ledning......... er den til at tage af selve antennen, ledningen altså ??

2-vejs delfilter 17 år 8 måneder siden #16042

• 's profilbillede
Billen , gu er det sjovt at sidde og nørkle med ting til til bilen ............men jeg har altså været i byen www.byensautogenbrug.dk her fik jeg en ny antenne for 250kr. inkl.
Tak for hjælpen begge to :cheers:

2-vejs delfilter 17 år 8 måneder siden #16043

• Billen
  • Billen's profilbillede
Så er der kun eeeeeeen ting at gøre, SKRU OP OG LYT TIL MUSAKEN :punk:

2-vejs delfilter 17 år 8 måneder siden #16044

• 's profilbillede
......Ja, vi er ikke helt færdige endu :lol: Jeg blev meget hurtig træt af de her thansen filtre og var nede og tale med Carsound i Roskilde , de havde stadig delfiltrene som hørte til højtalerne og de er nu monteret :P :P men jeg er nu kommet itvivl om hvad der er pluds og minus.
På 4" højtaleren der der fire stik to små og to store hvad er + og hvad er - ??
Samt + og - på diskanternes tynde ledninger
Hvorledes finder jeg ud af hvad + og - på EINGANG ?
Disse ting er vel en forudsætning for optimal lyd.
Denne ledning burde i virkeligheden gå direkte ind i ISOstiket eller hva ?
i mit tilfælde har jeg forbundet den med den gamle og meget tynde led.
I forbindelse med dette " projekt " har jeg udskiftet headuniten fra en Pionner DEH1400R (45W*4) til en Pionner DEH1920R(mosfet 50W*4).
Nu vi er ved det med radio/cd så er der nok nogen der vil spørge til min antenne :o Det går ikke så godt :oops: kedeligt men alle trix om at binde en snor o.l. om endestykket.....ledningen er revet over i tre dele og er helt ude! jeg kan ikke selv få den nye ant.led. helt igennem eller bare finde et lille hul hvorigennem jeg kunne trække den. Jeg er ikke meget for det men tror jeg bliver nød til at søge prof.hjælp til dette.
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder