Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 50/30mm sænkning Carisma 98'

RE: 19 år 2 måneder siden #11606

  • 's profilbillede
Grænsen ligger på 40 mm, lavere end det, så skal sættet være TÜV godkendt, samt den stadig skal overholde de krav som Mitsig skriver.

Under 40 mm skal den naturligvis stadig overholde kravene.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

50/30mm sænkning Carisma 98' 19 år 2 måneder siden #11607

  • Billen
  • Billen's profilbillede
:evil:
Under 40 mm skal den naturligvis stadig overholde kravene.
:evil:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: RE: 19 år 2 måneder siden #11608

  • 's profilbillede
Mix skrev:
Forøvrigt så er min sænket 40/40 mm, til trods for at det er en "mild" sænkning, så går den da på engang imellem. Jeg skulle ikke nyde noget af en lavere undervogn, men det må da se hamrende godt ud.

Hvor og hvad har du købt ?
Er den så ikke meget højere foran når det er 40/40 ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 19 år 2 måneder siden #11609

  • 's profilbillede
Inden jeg skiftede fjedrene, stod forvognen et stykke højere end bagvognen, det var absolut ikke særligt pænt, men nu står den såmænd rigtig pænt.

Jeg købte et sæt LowTech fjedre, jeg kan desværre ikke finde en forhandler (købte dem af en kammerat)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

50/30mm sænkning Carisma 98' 19 år 2 måneder siden #11610

  • 's profilbillede
Da jeg havde min Carisma årg. 10/99, sænkede jeg den 30/40 og det var mere end rigeligt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

50/30mm sænkning Carisma 98' 19 år 2 måneder siden #11611

  • 's profilbillede
niewin skrev:
Da jeg havde min Carisma årg. 10/99, sænkede jeg den 30/40 og det var mere end rigeligt.

Hvor købte du fjedre ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder