Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Carisma '98 sedan

Carisma '98 sedan 19 år 3 måneder siden #1438

• 's profilbillede
Den præcise str. på højtalere både for og bag (diameter og dybde)

Hvordan kommer man til de forreste ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 19 år 3 måneder siden #11450

• 's profilbillede
De forreste (i instrumentbordet) er 4", der er ok med plads i dybden, eneste problem med dem er at de kun er to monteringsbeslag (samtlige højtalere har 4 monteringsbeslag)

Højre side er nem at komme til, neden under gitteret (pegende ned mod gulvet) sidder der en enkelt skrue, fjern den og gitteret kan løftes af.

Venstre side er lidt sværer, her skal du have fjernet underpladen (den går fra døren til midterkonsollen), her sidder der ligeledes en flok skruer du skal fjerne, vær opmærksom på at kablet til at åbne motorhjelmen, er befæstiget på denne plade, så vær lidt forsigtig når du fjerner pladen.

Bagi har jeg monteret et sæt 6,5" her er der ligeledes massere af plads i dybden, selve monteringen var lidt knoklet da beslagene er lidt "unikke"

Re: RE: 19 år 3 måneder siden #11451

• 's profilbillede
Mix skrev:
Bagi har jeg monteret et sæt 6,5" her er der ligeledes massere af plads i dybden, selve monteringen var lidt knoklet da beslagene er lidt "unikke"

Hvordan unikke og hvordan klarede du den ?

Hvordan tager man gitteret af ?

Front no problemo der...

RE: 19 år 3 måneder siden #11452

• 's profilbillede
Husker jeg ret, så havde de bagerste en lidt besynderlig størrelse, en smule større end 6,5", skruehullerne sad ligeledes lidt længere fra enheden, men det løste jeg med et par hjemmelavede beslag (der nu har holdt i 4 år)

Selve gitteret mener jeg, var skruet fast nedefra (fra bagagerummet)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.142 sekunder