Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Generator støj mm, giver snart op!

Generator støj mm, giver snart op! 19 år 11 måneder siden #1086

• 's profilbillede
Jeg er simpelthen ved at blive små desperart nu, og er ved så småt at give op..

Jeg har forholdsvis meget støj i højttalerne,..
Jeg har så monteret touch skærm i bilen når denne er tændt bliver støjen meget værre, og er faktisk en summen og ikke bare en hyletone som fra generator støjen..

Piller jeg HU'n ud af instrumentbrættet og har den liggende ved siden af mig, på sædet f.eks. så forsvinder denne støj..

Jeg har prøvet at trække kablerne om, det giver intet, og ja signal er trukket i én side, og +12v og remote i den anden :)

Derfor kunne jeg måske godt forestille at der var nogle komponeneter der giver støj der hvor at HU'n er monteret?
Det kunne jo være der var nogle mitsu folk der vidste det, og havde oplevet det samme?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Generator støj mm, giver snart op! 19 år 11 måneder siden #9694

• 's profilbillede
Jeg har kun et råd! - Få lavet nogle ORDENTLIGE stelforbindelser til din skærm samt HU. - Alternativt kunne du prøve at lade din HU få strøm fra en kodensator. - Men jeg tror altså at dit problem ligger i for dårlig stelforbindelse.

Klubben's ultimative bedste på dette punkt tror jeg er Kelll.
Kelll har ikke mindre end 3 forstærkere, og lidt over 4000 Watt, PC'er, skærm og alt mulig andet lækkert. - Prøv eventuelt at give ham et praj.

Generator støj mm, giver snart op! 19 år 11 måneder siden #9695

• 's profilbillede
har prøvet at flytte stel, kablet er 15cm langt, og lakken er slæbet af hvor stel er monteret!

Still the same!
Jeg har overvejet at stel kabel på størrelse med runde tårn for at se om det evt ville hjælpe! :evil:

Generator støj mm, giver snart op! 19 år 11 måneder siden #9696

• 's profilbillede
cyrix^ skrev:
har prøvet at flytte stel, kablet er 15cm langt, og lakken er slæbet af hvor stel er monteret!

Still the same!
Jeg har overvejet at stel kabel på størrelse med runde tårn for at se om det evt ville hjælpe! :evil:

Nu snakker jeg så om stel på forstærkeren ! :)

Generator støj mm, giver snart op! 19 år 11 måneder siden #9697

• 's profilbillede
Du skal have rigtig god stel til ALT. Dvs forstærker, HU, skærm - ja ALT! :-)

Generator støj mm, giver snart op! 19 år 11 måneder siden #9698

• 's profilbillede
hehe! Jah.. Men burde mene at det bilen er født med er nok. Men kan da godt være jeg skal prøve med et tykkere stel til min HU, eller evt flytte den.

Skærmen sider på cigar tænderen. såh.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder