Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Hvad er krævet ved sænkning ?

Hvad er krævet ved sænkning ? 19 år 11 måneder siden #9380

• 's profilbillede
jeg har sænket min lancer 40mm. men synes bestemt ikke det er nok, jeg ville klart tage 55mm sænkning med det samme.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvad er krævet ved sænkning ? 19 år 11 måneder siden #9381

• 's profilbillede
Denaus skrev:
jeg har sænket min lancer 40mm. men synes bestemt ikke det er nok, jeg ville klart tage 55mm sænkning med det samme.

Nu har jeg 35 liggende, og det er jo efterhånden noget tid siden det blev købt hjem. Så jeg montere det, så hvis det ikke helt er nok så kan jeg altid sænke den yderligere, evt med noget bedre, som KONI eller lign, når penge pungen er til det.

Jeg ville også gerne kunne køre rundt uden at bekymre mig alt for meget om jeg kan komme over de forskellige bump og sådan.

Hvad er krævet ved sænkning ? 19 år 10 måneder siden #9382

• 's profilbillede
Der er vel ikke nogen der kan klare en sporing orange ?? :D

RE: 19 år 10 måneder siden #9383

• 's profilbillede
Da jeg sænkede min gamle Colt kunne jeg stort set ikke se forskel, årsagen var at mine gamle slidte fjedre havde sat sig i forvejen, så jeg kunne ikke rigtig sammenligne.

Da jeg sænkede min nuværende Carisma 40mm kunne jeg ikke få vognen af liften :wink:

. 19 år 10 måneder siden #9384

• 's profilbillede
jeg køre med cobra fjedre fra www.carzone.dk nu ved jeg ikke hvordan bilen så ud før. men hvis jeg sammenligner med andre colt 91'ere er min noget lavere... :D
Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder