Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Gammelt Turbo Projekt

Gammelt Turbo Projekt 20 år 4 måneder siden #878

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Dette er en opfølgning på mit

Turbo projekt

Skrevet: Fre Okt 03, 2003 8:17 pm Emne:: Projekt Turbo

den 13-9-03 fik

undertegnede sammen med Tjezz som er min søn, lagt Turbo i min gamle Galant KM 188,000 en Garret T 25 samt en

intercooler med blå silecone slanger, en justerbar Blow-off ventil. Benzin tryksregulator, ny stor olie køler med

stålslanger, andet bundkar med studs til retur olien fra Turboen, ny vandkøler. Bilen er målt hos Kim Bonde 190HK

251NM ved 0,3 bars ladetryk kunne ikke blive højere da tændingen slog fra hele tiden, vi monterede så Banke sensoren

igen og afmonterede også min Super-Chip da det var den der lavede problemer bilen kører nu med 0,5 Bars ladetryk og

kører perfekt, har tanket 4 gange og den kører 11,2 pr liter det er bedre end før Turboen kom på. Bilen skal nu måles

den 16-10-03 KL 17,00.

Tak til Tjezz for hans store hjælp

Næste projekt smedede stempler har dem

skal bare i to toppakninger.
Jeg har haft bilen fra ny og aldrig haft problemer med den gav 221,000 for den i 1992

Her er lidt opfølgning
Bilen har nu kørt 224,093 alså 36,093 uden andre probler end den har fået større

benzinpumpe og fået renset gasspjæld og den kører stadig 11,2 på literen Det må siges at være meget godt syntes jeg

Ladetryk er 0,5Bar :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder