Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Gearkasse til Galant 2,0 (ej GTI), 1992

Gearkasse til Galant 2,0 (ej GTI), 1992 20 år 10 måneder siden #7472

• 's profilbillede
Jeg vil så til Abcon`s forsvar sige at det gjorde godt

på min Lancer... :D

Men ok... jeg får også penge for at sælge det.... :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Gearkassen. 20 år 10 måneder siden #7473

• 's profilbillede
Jeg kan høre der er for og imod Abcon, men

synes det er værd at forsøge. Der er også et hjulleje min mekaniker-duelige ven skal skifte, og så skifter vi gearolie

samtidig. Virker det ikke (hvilket jeg ikke selv tror), så vil jeg se tiden lidt an (jeg kører ikke ret meget, så det

er til at leve med) og købe de dele til gearkassen der. Hvor kan man købe delene der blev nævnt til 1.500? Og er det

ALLE sliddele til gearkassen den pris inkluderer? En gearkasse er jo ret kompleks, så gud ved om han kan finde ud af

at skifte det.....

Ak ak - jeg skulle nu nok have holdt mig til min gamle Corolla : )

Gearkasse til Galant 2,0 (ej GTI), 1992 20 år 10 måneder siden #7474

• 's profilbillede
Hej

Philip.

Jeg har en Colt fra 96, som jeg skiftede gearkasse lejer på for et halvt år siden. Jeg kan fortælle dig

at alle lejer incl. kron- og spidshjul koster 2800 originalt. Hvis du så skal ha skiftet synchromesch ringe også, så

blir det altså en halvdyr affære. Men en brugt gearkasse til min koster 4500 + moms, så den er nok ikk billigere til

din. Men jeg vil heller ikk anbefale additiver i gearkassen. Den er meget fintfølende.

Mvh

Mia

Gearkasse til Galant 2,0 (ej GTI), 1992 20 år 9 måneder siden #7475

• 's profilbillede
Det skal lige siges, at min gearkasse larmede og

støjede i 1-2 0g bak-gear. Den har kun gået 169000. Da jeg skiftede gearolie og tilsatte Abcon Grå, var der næsten

ikke nogen støj tilbage. Der går lige et lille stykke tid før det kan mærkes. Den bliver mere fast i gearskiftet, og

går nemmere i gear. Og som før nævnt meget mindre støj. Værd at prøve. Kan varmt anbefales.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder