Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubishi Autoradio

Mitsubishi Autoradio 21 år 3 uger siden #577

• 's profilbillede
Mine højtalere foran er blevet

stumme.....de har periodisk strejket, men kom altid efter jeg havde kørt et par kilometer. :(

Da det er begge

højtalere kunne det være den (originale) radioen det er galt med og hvis jeg nu skulle ud og investere i en ny

uoriginal har jeg lige et par spørgsmål:

- Kan den vise musikinfo(track,tid) ligesom originalen i

infodisplay'et?

- I manualen står der at man ikke kan se "gennemsnitshastigheden" eller "kilometer tilbage"

uden original radio, passer det?

- Skal man bruge mere end THansen's Mitsu ISO adapterstik?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Autoradio 21 år 3 uger siden #7084

• 's profilbillede
Efter en tur til THansen med min Blaupunkt radio fra

vores bil nr.2 og en investering i adapter til radio og antenne kom dommen: det var den originale mitsu radio....

:evil:

Så nu skal jeg ud og investere i en ny radio.......En ny original koster over 2000kr og ophuggeren

skal have 600kr for en brugt.
Jeg overvejer at købe en Sony CDX-R3300 med Mp3. Kan købes for €145 (~ 1100kr) nede

over græsen.

Så nu kan infodisplayet kun vise Km/l. Nej, ikke helt korrekt. Jeg har fundet ud af at man kan

skifte, men kun når du starter bilen. Nøglen i "ACC" position, Hold venstre knap på displayet nede i gennem hele

proceduren. Drej nøglen til "ON" og ved tryk på tasten helt til højre skifter den i mellem de tre muligheder. Næste

gang man starter bilen viser den så den valgte information.

Det er nu lidt synd at den ikke kan vise diverse

info(RDS, track og tid) i infodisplayet, men det ville måske også se komisk ud med disse info både på radioen og i

infodisplayet.........
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder