Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: overfladerust

overfladerust 13 år 7 måneder siden #4321

• sunny
  • sunny's profilbillede
Min colt fra 2009 er begyndt at få små overfladerustpletter . Nogle af dem kan til dels poleres væk med knofedt - men et par stykker ser ud til at være permante. Den er undervognsbehandlet.

Jeg tager på værkstedet med den på tirsdag og vil have en forklaring . Nogle der har gode råd til hvad man skal sige til en ..måske ...skråsikker værkfører , når jeg brokker mig over det ?

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Der er jo stadig rustgaranti 13 år 7 måneder siden #25618

Der er jo stadig rustgaranti på bilen,så tag en snak med forhandleren og jeg kan ikke se det store problem i det.(du skriver ikke hvor på bilen det er og er den passet med det som er foreskrevet?)

Flyverust 13 år 7 måneder siden #25619

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Er sikkert flyverust fra i vinters, der har fået lov at sidde og "æde" sig ind i lakken, så det dækker garantien ikke, desværre :roll:

Mvh. Speedex

En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

utroligt at der allerede er 13 år 7 måneder siden #25620

• tor9999
  • tor9999's profilbillede
utroligt at der allerede er rust skade på¨en bil fra 2009. håber garantien vil dække det! :-)
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden af tor9999.

Sv: overfladerust 13 år 7 måneder siden #25624

• darupe
  • darupe's profilbillede
Rustgarantien dækker typisk kun indefra kommende rust dvs. gennemtæring startet indefra. Jeg har dog ikke gennemlæst Mitsubishi's betingelser, så jeg ved ikke om det også forholder sig sådan hos dem. Desværre tyder det lidt på at den slet ikke er blevet vasket en hel vinter, men evt. har kørt en del. Jeg synes dog ikke min gamle Carisma fra 97 ruster særlig meget. Kun ved stenslag osv, men det er jo acceptabelt.

Prøv at hør om de evt. vil dække det på garantien, men jeg tror desværre ikke de vil.

Sv: overfladerust 13 år 7 måneder siden #25744

• sunny
  • sunny's profilbillede
hej alle! Tak for Jeres svar - værkstedet siger det er flyverust....jeg får den tilbage imorgen efter service, og de rustpletter jeg ikke selv kunne fjerne vil de fjerne....hmm....så må vi se.
Bilen har fået samme vaskefrekvens i vinters som mine tidligere biler -. ca. hver anden måned.
Jeg har aldrig været udsat for dette før -og jeg har endda haft en fiat som forrige bil....mon lakkerne på bilerne bliver ringere ?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder