Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: ABS Fejl på Mitsubishi Galant

hej rasmusja det kan være dit 13 år 10 måneder siden #25354

hej rasmus

ja det kan være dit problem for så bliver afstanden mellen ring og føler ikke lige stor

det er et problem hvis de tidliger ejer har slået på akslen så den er lidt defrom

ja du kan godt få få lampen til at slukke men den tænder når du begynder at køre igen

problemet er føler tror at hjulet stå stille, selv om det drejer rundt

jeg manglede en tand bagpå det var nok til at min lampe lyste

mvh mikepedersen

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hej rasmuser det tandhjulet 13 år 10 måneder siden #25355

hej rasmus

er det tandhjulet eller akslen der slå sig så du det?????

den tandhjul du har har set efter at hullet ikke er defrom det kan også være det hvis den slået lidt skævt på den er jo laver af blød materieale

mhv mikepedersen

PS håber du få styr på det og hvis du bliver stoppet af politiet kan du blive kaldt til syn da det er noget med bilens sikkerhed at gøre

.... 13 år 10 måneder siden #25356

• rallern
  • rallern's profilbillede
lortet står uden plader så, undgår helst at køre i den... :) tror ikke hullet er deform, tror akslen er slået skæv... symtes bare det er mærkeligt at det kan give sig så "nemt"...

Hej rasmusjo jeg kan godt 13 år 10 måneder siden #25357

Hej rasmus

jo jeg kan godt sige dig at hjulakslen sidde godt fast, der ved jeg godt hvad jeg snakker om jeg skiffede alle 4 hjullejer på min bil

bagpå er det siste del af akslen ikke så tyk som resten jeg prøvede med stor hammer altså på en gamle defekt en, det kan lade sig gøre men den rigtige måde er at presse den ud,

hvis de slå med en stor hammer og de ikke slå helt lige på med et stykke træ imellen men rammer tæt på kandten med fuld kraft kan de slå den skæv

mvh mikepedersen

ang absfejl 13 år 10 måneder siden #25358

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
sender lige en mail du

Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder