Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Vakuumdåse Indsugningsmanifolf 4G93

Vakuumdåse Indsugningsmanifolf 4G93 14 år 5 måneder siden #4088

• 's profilbillede
Godaften damer og herre.

Jeg har squ lige et spørgsmål.

Jeg har en 4g93 motor hvor der ikke sidder nogen slange fra vakuumdåsen ved indsugningsmanifolden, jeg har kigget rundt omkring men kan squ ikke lige finde et sted en evt slange skal gå hen. Er der ikke nogle der vil være behjælpelige - hvis i altså ved om der skal være en slange (hvilket jeg formoder der skal) Eller bare kan opklare mit spørgsmål. På forhånd tak :).
Jeg har ikke været istand til at kunne tage nogle billeder selv men her har i et link hvor man kan se dåsen nærmest lige under gasspjældet: www.mirage-performance.com/Mitch/Silver1...Throttlebody-006.jpg

Mvh. Gæsten
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

HEy 14 år 4 måneder siden #24990

Det er din EGR ventil som sidder dernede, jeg har på min 4g93 pillet slangen af da den ikke rigtig gør nogen forskel, og jeg var til syn med bilen og den forurenede ikke eller noget som helst. så du behøver den ikke, men normalt sidder den til oppe på torpedopladen der sidder sådan en lille vakumdims til 2 slanger, og den anden går hen på dit gasspjæld, så hvis du ikke har problemer med forurening ville jeg bare blænde den af dernede, :D

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder