Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Startproblemer Mitsubishi Lancer 1,3

Startproblemer Mitsubishi Lancer 1,3 14 år 5 måneder siden #4087

• ponce
  • ponce's profilbillede
Jeg er den ”heldige” ejer af en Mitsubishi Lancer 1,3 12V fra 1996.
Jeg har bare det problem, at meget ofte, når jeg har kørt længere ture i bilen og den derefter står natten over, så vil den ikke starte om morgenen. Bliver bilen ofte startet og kørt småture i, er der ingen problemer.
Der er fint med strøm på batteriet, starteren kører rundt, der er nye tændrør, tændkabler og strømfordeler.
En Falck gut sagde at det virkede som om motoren var druknet da han skulle få liv i den igen.

Nogen herinde der har en god idé til hvad jeg skal skifte, skille ad, rense, smøre, smadre?

På forhånd tak for hjælpen

Lars P

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvis den har sværet ved at 14 år 4 måneder siden #24979

Hvis den har sværet ved at starte KUN når det er koldt kan det være din vandtemperatur føler der er defekt. så den f.eks siger det er Minus 35 grader udenfor, og derfor giver den mere benzin og kan drukne af det, har selv været ude for det et par gange så jeg ville prøve at skifte den føler :D lyser din motorlampe egentlig?

Nully Junior Ja se det lyder 14 år 4 måneder siden #24980

• ponce
  • ponce's profilbillede
Nully Junior

Ja se det lyder jo ikke helt usandsynligt, det var nok værd at prøve at skifte den, den koster jo ikke alverden, går ud fra det er sådan en her vi snakker om:

<a href="www.refako.dk/product_info.php?cPath=1_1...620%2084821083165579">www.refako.dk/product_info.php?cPath=1_1...620%2084821083165579</a>

Men du kan måske lige svare mig på hvor jeg finder den ude i det herrens motorrum?... :)

Men nej, intet lys i motorlampen... :-)

Hm 14 år 4 måneder siden #24981

Det var ikke termostaten jeg mente, men vandtemperatur føleren. den sidder som regel i dit thermostathus, der hvor din kølerslange sidder i toppen.

Hm 14 år 4 måneder siden #24982

Kan ikke lige finde et billede af sådan en, men der er 2 stikben på, den hvor der kun er 1 ledning er ind til dit instrument i bilen som viser temperaturen, ring til mitsubishi herning og bestil en føler, den burde ikke koste alverden:D

Arh, my bad, jeg den helt 14 år 4 måneder siden #24983

• ponce
  • ponce's profilbillede
Arh, my bad, jeg den helt store mekaniker er jeg jo ikke... ;)

Jamn jeg må ud og stå på hovedet i motorrummet og se hvad jeg kan finde frem til, du skal have mange tak for hjælpen... :)

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder