Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Carisma og strøm

Carisma og strøm 14 år 5 måneder siden #4053

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg har prøvet at rode en del med min Carisma for at finde årsagen til dens lave tomgang. Den er blevet renset, fået nye sensorer stort set over alt og der er ikke det jeg ikke har lavet. Jeg har dog lagt mærke til, at hvis jeg tænder for blæseren i kabinen, så dykker tomgangen. Den burde dog hæve tomgangen, netop fordi der trækkes mere strøm. Dette gør den MEGET sjældent. Jeg har oplevet det på motorvejen hvor jeg holdt med katastrofe blink. Der gik den også lavt, men lige pludselig boostede den strømmen så tomgangen stod rigtigt igen.

Mit spørgsmål er derfor: Hvad er det der styrer strømmen, så output hæves? Det er nemlig som om der er fejl med den del, men er det laderelæet der står for det eller er det generelt bare tegn på en dårlig generator?

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

tomgang 14 år 5 måneder siden #24892

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
Hej det gør min også men har ikke lige forsket mere i det det jeg er mere over i dårlig stel forbindelser for tynde kabler men det er bare en ide.

Jeg har renset alle 14 år 5 måneder siden #24893

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg har renset alle stelforbindelser, samt lavet nye store pga. jeg ville ha' min forstærker i. Det hjalp dog ikke og derfor har jeg heller ikke forstærkeren monteret lige i øjeblikket. Jeg har dog også nogle "lyde" fra generatoren, som især optræder hvis jeg holder den i 3. gear ved ca. 40 i timen (noget der skraber på inde i den). Det virker derfor som om at lejet er slidt, men nu ryger der en ny en på og så må jeg se om det løser nogle af problemerne med den.

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder