Hej igen
Nej misforstå mig endelig ikke, jeg er
selv meget skeptisk mht. de filtre der er på markedet i dag. Og jeg har præcis den samme opfattelse som dig. Men en
uafhængig test af et produkt siger mere end 1000 ord og de falske løfter vi ellers får i forretningerne.
Du har 100
% i det du skriver og af samme grund satte jeg aldrig et sportsfilter i min bil for jeg følte ganske enkelt ikke at
der var noget der kunne leve op til mine forventninger. Men da jeg så endelig kunne få fat BMC, så var der noget ved
det.
Her er der ingen nødløsninger med et "tæppe" under filteret og noget man kan vikle rundt om manifolden der
efter sigende bruges til jagerfly osv. (nu kommer jeg fra en verden med fly og flyver selv lidt og jeg har sgu aldrig
set det på en jagerfly, helikoper el. andet der kan flyve !!!). Det er meget få steder i et fly, man kan/vælger at
bruge den slags materialer. Og man kan jo også spørge sig selv, hvad skal jeg lige bruge den informatoin til
???
jeg har en bil, ikke et fly !!! men bil vil sikkert ikke køre 1 mill. kilometer, så hvad kan jeg bruge det til
!!! osv.
En lukket karbon boks der ikke lukker varm luft ind i indsugningen, det virker. På en Audi
RS4 steg momentet fra 365 til 408 nm, det er noget der vil noget.
Efter den test de lavede med de to filtre kom der
en corolla på rullen med 220 hk og da den blev varm kom effekten ned på ca. 197 hk, så varmen har en helt utrolig
indflydelse på effekten.
Nu vil jeg ikke nævne navne, men flere af de mærker du selv nævner har flere
forhandlere stoppet solget af og sælger nu BMC.
BMC er det eneste filter i verden der har været på skamlen i alle
klasser, hvis andre produkter kan det samme, hvorfor er de så ikke at finde samme sted ?
Her til sidst, lad os så
få den cola her i varmen