Jeg siger eller tror sq heller ik du er en bussemand

Jeg ved godt at de ved stage3 har lavet meget rod i den igennem tiden, men har dog osse hørt fra en del folk hvor deres ting bare har virket.
Jeg syns dog bare at ideen med at ville prøve og lære folk lidt omkring hvordan tingene skal forståes og hvordan det sådan foregår er helt kanon.
som han selv skriver så er der gennemgang af hvordan man opsætter VE-Tabellerne (brændstof map) samt opsætning af tændingstabel og hvordan man bruger de forskellige sensore.
Har så endda snakket med ham over tlf. hvor vi bl.a. snakkede om hvordan man kan bruge det til andre styringer.
faktisk alle programmerbare motorstyringer har disse tabeller. Kan man finde ud af at sætte dem op korrekt, så er det stort set ligegyldigt hvilken styring du har. Så er det bare et spørgsmål om evt at sætte sig lidt mere ind i sin egen styring og finde ud af hvad den har af ekstra funktioner og fordele
Men som Morten siger, så ja det kunne være fedt hvis man kunne komme ind sådan lidt mere specifikt på f.eks. AEM's styring da jeg har sådan et par stykker liggende
Men ud fra hvad jeg har hørt de andre sige og skrive fra hans sidste hold, så er det vidst meget brugbart det han fortæller/underviser i