Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Kursus i Motorstyring

Sv: Kursus i Motorstyring 13 år 5 dage siden #26688

• Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 10
Åhh ja jeg synes det er en brilliant ide. Jeg ønsker bare et generelt kursus hvor du måske rammer lidt flere muligheder en bare VEMS. og det kan også være det er hvad han gør, kan jeg bare ikke læse ud af det. :)

Jeg tvivler ikke på han er dygtig, ønsker som sagt bare ikke kun at ramme VEMS, men da også AEM, Evos even EVOSCAN ect og snakke forskelle imellem dem.
800 er ok, 800 + 700 transport for et kursus jeg ikke er sikker på indeholder det jeg gerne vil have? ahhhhhh.......

Nu kan jeg så slet ikke på det tidspunkt, da jeg er i spanien fra 15-22 maj.
Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Kursus i Motorstyring 13 år 4 dage siden #26689

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Jeg siger eller tror sq heller ik du er en bussemand :) Jeg ved godt at de ved stage3 har lavet meget rod i den igennem tiden, men har dog osse hørt fra en del folk hvor deres ting bare har virket.
Jeg syns dog bare at ideen med at ville prøve og lære folk lidt omkring hvordan tingene skal forståes og hvordan det sådan foregår er helt kanon.

som han selv skriver så er der gennemgang af hvordan man opsætter VE-Tabellerne (brændstof map) samt opsætning af tændingstabel og hvordan man bruger de forskellige sensore.

Har så endda snakket med ham over tlf. hvor vi bl.a. snakkede om hvordan man kan bruge det til andre styringer.

faktisk alle programmerbare motorstyringer har disse tabeller. Kan man finde ud af at sætte dem op korrekt, så er det stort set ligegyldigt hvilken styring du har. Så er det bare et spørgsmål om evt at sætte sig lidt mere ind i sin egen styring og finde ud af hvad den har af ekstra funktioner og fordele

Men som Morten siger, så ja det kunne være fedt hvis man kunne komme ind sådan lidt mere specifikt på f.eks. AEM's styring da jeg har sådan et par stykker liggende :P

Men ud fra hvad jeg har hørt de andre sige og skrive fra hans sidste hold, så er det vidst meget brugbart det han fortæller/underviser i :)

Sv: Kursus i Motorstyring 13 år 2 dage siden #26713

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Rigtigt godt intativ , kom gerne med nogle flere af sådan nogle

Sv: Kursus i Motorstyring 13 år 17 timer siden #26715

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Rigtigt godt initativ Jesper har lagt ind :)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder