Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Styrebox & tændingsmodul

Styrebox & tændingsmodul 13 år 3 måneder siden #26259

• Pedersen
  • Pedersen's profilbillede
Galant 1800 glsi, NE3 Min efterhånden noget bedagede, men højt agtede familie klenodie Galant (1992)som min far købte fra ny, og givet i arv til mig, har jeg efterhånden skruet og skiftet en del på, døde fuldstændig i går morges, den gav et "donk" og døde, når nøglen vrides kommer der blot en lyd fra starteren og intet mere sker, den har ikke sat sig i motoren det har jeg konstateret, og jeg er selv ude i at både styrebox og tændingsmodul er brændt af, har nogen herinde et bud på hvad den fejler?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Styrebox & tændingsmodul 13 år 3 måneder siden #26260

• geo10
  • geo10's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Modtagne TAK: 5
hej, tænker mere tandrem eller indre skade , når du skriver donk .

Sv: Styrebox & tændingsmodul 13 år 3 måneder siden #26261

• Pedersen
Jow, nu er donk måske osse lidt grove udtryk mere som hvis den hopper ud af gear, jeg skiftede tandremmen for 35000km siden og synes at det er lidt tidligt hvis den allerede er himlet, men den kan være født ringe, tandremmen altså

Sv: Styrebox & tændingsmodul 13 år 3 måneder siden #26264

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Prøv lige de nemme ting først: Hovedsikringerne ved batteriet har det med at ruste nedenunder ved ledningerne, også sikringsboksen i højre side i motorrummet kan ruste nedenunder. Hvordan har tændrørene og tændkablerne det? Læg et tændrør så det rører ved stel, så kan du se om der er gnist. Ellers check om tandremmen står på mærkerne.
Kan du høre om der er kompresion på, eller drejer starteren motoren uden videre modstand? Det kunne være toppakningen så, hvis altså starteren virker.
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden af Dani.

Sv: Styrebox & tændingsmodul 13 år 3 måneder siden #26265

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det kunne sagtens være styreboks og tændingsmodul jeg har begge dele du kan låne hvis du betaler mig for delene og det ikke var det for du bare pengene tilbage minus fragt hvis det skal sendes :)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Sv: Styrebox & tændingsmodul 13 år 3 måneder siden #26271

• Pedersen
Det lyder skønt med at kunne "leje" jeg prøver lige de nemme først, men lige nu har eg hele den pukkelryggede på besøg så det blir først anden juledag jeg kommer i laden igen og kan gøre noget ved det. Indtil videre tak for tippene og rigtig go jul til alle
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder