Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: NA Tuning af Galant 1800 Gli LE 4G37 motor

NA Tuning af Galant 1800 Gli LE 4G37 motor 13 år 4 måneder siden #26178

  • Miv
  • Miv's profilbillede
Ville høre om der var nogen der ved hvad man kan gøre ved en 4G37 motor, uden at begynde på det helt store projekt?? kunne være rart bar at få den op over de 100 hk

På forhånd tak.
Miv
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: NA Tuning af Galant 1800 Gli LE 4G37 motor 13 år 4 måneder siden #26180

  • geo10
  • geo10's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Indlæg: 124
  • Modtagne TAK: 5
Hej, start med 2,5 t udstødning ,luftfilter evt. Chip. Anden knast plan af topstykket, men det løber op, ved ikke hvad pris du tænker på som max .
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: NA Tuning af Galant 1800 Gli LE 4G37 motor 13 år 4 måneder siden #26183

  • Miv
  • Miv's profilbillede
Pris er sådan set ligemeget det er mere hvor jeg får fat i tingene, planing af topstykke osv. kan jeg godt klare, men hvor finder jeg sådan noget som knast aksler og lign. synes ikke jeg kan finde en skid til den vogn :(
Men det gør det selvfølgelig lidt sjovere...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: NA Tuning af Galant 1800 Gli LE 4G37 motor 13 år 4 måneder siden #26185

  • geo10
  • geo10's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Indlæg: 124
  • Modtagne TAK: 5
Hej, en kompresser fra en vw g60, tror jeg er billiger, og dem må der være brugte af ,de andre ting bliver dyrt, og hvor meget har motoren kørt, så den skal være sund, ellers kan det ikke betale sig, at putte 10 tusinde kr. I den . Få den evt. Målt, for at se hvor sund den evt er, ang knast, en standard kan omslibes. Men er alt for dyrt, så skal du have , ventilfjere . Tænkte på , spældhuse, det burde give 10 eller mere , kun med dem , vil jeg tro.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: NA Tuning af Galant 1800 Gli LE 4G37 motor 13 år 4 måneder siden #26186

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Hvis din Tænding står 100% rigtig kan du opnå noget ved at fjerne bankesensoren se her hvordan
www.nullysgalant.dk/2407235?i=3187359

men det kommer an på hvor meget du vil opnå for ellers er løsningen at købe en gti eller geo10 gti/vr4
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: NA Tuning af Galant 1800 Gli LE 4G37 motor 13 år 4 måneder siden #26193

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Du kan som Ib skriver fjerne bankesensoren hvis du er sikker på din tænding står helt korekt

En bananmanifold vil give en del, men 2,5 t udstødning,den bliver for stor hvis du ikke laver andet
Andet gasspjæld der er større vil også give noget

Planing af topstykke giver også en del sammen med alt det andet

Andre knaster kan laves her www.westspeed.dk/

En anden styreboks kan laves her vae.dk/

Jeg kan lave en modifiseret luftmængde måler med åbent KN filter til dig det giver en bedre speaderrespons og mere luft :drive:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden af Nully.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Miv
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder