Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: begrænser??

begrænser?? 21 år 11 måneder siden #143

• 's profilbillede
Hejsa jeg er den nye galde ejer af en

mitsubishi carisma gdi fra 1998. SOm de fleste andre unge på min egen alder 20 har jeg for et par dage side været en

tur på motorvejen for at se hvad dyret kunne klare. 190-200 som vel er ok, men så kommer mit spørgsmål, sidder der en

fart begrænser i motoren. For ved 190 ligger bilen kun på ca 4900 omdrejninger, hvor hvis man skyder den af i 2 eller

3 går begrænseren til omkring 6800, hvorfor er det sidste stykke ikke tilgængeligt for mig????
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: begrænser?? 21 år 11 måneder siden #4879

• 's profilbillede
[quote="team

Thirstrup"]Hejsa jeg er den nye galde ejer af en mitsubishi carisma gdi fra 1998. SOm de fleste andre unge på min egen

alder 20 har jeg for et par dage side været en tur på motorvejen for at se hvad dyret kunne klare. 190-200 som vel er

ok, men så kommer mit spørgsmål, sidder der en fart begrænser i motoren. For ved 190 ligger bilen kun på ca 4900

omdrejninger, hvor hvis man skyder den af i 2 eller 3 går begrænseren til omkring 6800, hvorfor er det sidste stykke

ikke tilgængeligt for mig????[/quote] (det er ikke tilgænglig for dem der kører med hovedet under armen)

:-) )

Re: begrænser?? 21 år 11 måneder siden #4880

• 's profilbillede
Der er ikke en fartbegrænser i din bil.

Grunden til at du ikke kan køre stærkere, er at ved de høje hastigheder, er der rigtig meget luftmodstand og så kan

motoren ikke levere nok kraft til at overvinde den.
team Thirstrup skrev:
Hejsa jeg er den nye

galde ejer af en mitsubishi carisma gdi fra 1998. SOm de fleste andre unge på min egen alder 20 har jeg for et par

dage side været en tur på motorvejen for at se hvad dyret kunne klare. 190-200 som vel er ok, men så kommer mit

spørgsmål, sidder der en fart begrænser i motoren. For ved 190 ligger bilen kun på ca 4900 omdrejninger, hvor hvis

man skyder den af i 2 eller 3 går begrænseren til omkring 6800, hvorfor er det sidste stykke ikke tilgængeligt for

mig????

begrænser?? 21 år 11 måneder siden #4881

• 's profilbillede
tak for det det var nemlig også det jeg tænkte!!! ses

på landevejene
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder