Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Fabriks garanti på carisma DID

Fabriks garanti på carisma DID 22 år 2 uger siden #115

• 's profilbillede
Hej alle !
Jeg har et

spørgsmål vedrørende fabriksgarantien, hvad dækker den eller hvor kan det oplyses, står med et akut problem med en

revnet frontrude (ingen stenslag !) jeg har på salgsopstilling 35 Mdr. 100% garanti, men ingen yderligere beskrivelse

om det, er der nogle som kan hjælpe mig inden den endelige kamp med forhandler begynder, det er sådan at firmaet jeg

købte bilen af er skiftet ud med en stor landsforhandler, så jeg vil lige lave lidt hjemmearbejde først, jeg har

glasforsikring men...stor selvrisiko, så det burde kunne køres over en garanti !
MVH Stone.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Fabriks garanti på carisma DID 22 år 1 uge siden #4776

• 's profilbillede
Ud over de

garantibetingelser der står i dit servicehæfte, så gælder den alm. købelov. Hvis din frontrude er revnet uden

påviselig årsag, og den slags skader iøvrigt ikke er undtaget fra dækning ifølge servicehæftet, så burde den være

dækket.

Men hvor gammel er din bil? Hvis den er under 6 mdr, så er det op til forhandleren at bevise sin

"uskyld", mens du kan pålægges bevisbyrden derudover.

Held & lykke med det.
Michael.

Fabriks garanti på carisma DID 22 år 1 uge siden #4777

• 's profilbillede
Tak for dit svar...jeg kunne ikke vente så jeg

konfronterede dem ruden og efter en tlf. samtale med ??? ja ved ikke om det var Mitsubishi DK men, så fik jeg

bevilliget en ny rude uden omkostninger :D
Ps. den er fra 06-2001. i servicehæftet er stenslag ikke

dækket.
Hilsen Stone
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder