Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: 20 hk for næsten ingen penge?

20 hk for næsten ingen penge? 20 år 1 måned siden #1012

• 's profilbillede
Er der nogen der kan se fidusen i dette link: cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ca...item=7958441302&rd=1
Jeg tvivler på det virker, men mangler lige en andens mening..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 20 år 1 måned siden #9232

• 's profilbillede
Så vidt jeg kan se så kan man købe dem flere steder på nettet, men ydelsen variere en del, et sted mener de at en 5,7 L V8 skulle få 5-7 Hk mere (hvilket et rent luftfilter også kunne give)

Fandt følgende beskrivelse:

This module plugs in between the air temperature sensor and its harness connector. It tells the PCM air to provide maximum spark advance (usually a 1 to 2 degree increase). Proper knock sensor and other engine sensor functions are not compromised. SLP suggests the use of premium grade fuel with this modification. A 5 to 7 horsepower increase is possible. Call for the most up to the minute vehicle applications. This item works on stock or modified engines HOWEVER it is NOT for use with custom PCM calibrations with advance spark timing. NOT legal for use on pollution controlled motor vehicles.

Her finder i en uafhængig test (desværre ikke specielt positiv)

www.installuniversity.com/install_univer...slp_atm_9.202000.htm

De slutter af med at skrive at produktet er værdiløst, de mener ligeledes at den handel der foregår på Ebay er røveri ved højlys dag.

Re: 20 hk for næsten ingen penge? 20 år 1 måned siden #9233

• 's profilbillede
Hoffa skrev:
Er der nogen der kan se fidusen i dette link: cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ca...item=7958441302&rd=1
Jeg tvivler på det virker, men mangler lige en andens mening..

Det er fup. Det er kun en modstand til 10øre du får.

RE: 20 år 1 måned siden #9234

• 's profilbillede
Det mest positive man kan sige om den er at den ikke gør nogen skade :!:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.127 sekunder