Hej Gutter.
Vil lige smide lidt info omkring min Sigma.
Jeg var i dag overe i Sverige og aflevere den "nye" automatgaerkasse så den kunne komme videre i projektet,
1 uge og 2 dage så er min bil køre klar til at komme hjem.
Jeg fik i dag lov til for første gang at høre hvordan den lyder i udstødningen efter West Coast har tilpasset min bananmanifold samt mere på udstødningen.
Kan kun sige WWWWWOOOOWWWWWW :punk:
Den lyder jo helt vildt godt. Den lyder ond og ja tro det eller ej der er lidt gammel v8´er lyd over den ha ha Den lyder alt for godt...
Glæder mig til at høre hvordan den lyder når den køre og ikke kun står i tomgang. Dog fik den lidt gass, men ikke meget, men lyder stadig vildt godt

:banan:
Vi ses D.28/5 Måske i min Sigma
Mvh.
Tommy Pedersen
PS: Ang min betaling til Medlem er den ikke betalt endnu da jeg jeg har en lille diskusion med mig selv om jeg vil betale nu vi ikke har et billed galleri. Jeg vil gerne betale, men vil også gerne have den mulighed med galleri

Håber på forståelse. Hvis i sletter mig som VIP er det helt oki, men ville nu gerne forblive VIP da jeg siden betyder meget for mig, men har også bare en holdning om, at jeg ikke vil betale til Ingen ting (her ment som forbedring af Hjemmesiden)
Keep up the good work.