fire dage før ferien kækkede tandremmen, :headbang: og det lød ikke godt

ud fra hvornår den var skiftet skulle den holde 30000 km endnu, men det gjorde den ikke :headbang:
fat i en låne bil. og så på ferie, stille bilen ned til automekanikerne, håbe han kunne finde ud af noget

men efter ferien stod samme sted, han har fundet ud, der var slået hul i et stempel, der skulle lave mange ting før den kunne køre igen og mange penge
så var gode råd dyre, hva så!!!

på nettet og lede fandt to motorer en i nordjylland og en på sjælland men lidt dyre :wow: , da de ikke kunne sige hvor meget de har kørt, så var jeg betænkelig da jeg ikke kunne høre den starte
men bilen skulle laves!!!!!!!!!!, fandt så en hel bil i nærheden af hvor jeg bor :banan: låne værksted afsted det gik

men har kun weekenden til at lave den i, jeg fik ikke sovet meget i den weekend. jeg tror det blev til 3 timer
pyha alle de ledninger og slanger m.m. og den bil jeg fandt var med automat gaerkasse, min har manualgaerkasse, koblingen skulle også skiftes ud
der var meget der skulle huskes hvordan det skal monteres igen, men jeg lærte hvor mange dele en galant består af
jeg tog fredag aften den gamle motor ud plus jeg tog nogle foto, når jeg fik tid til det, for der var meget arbejde i det, :hmm:
jeg købte ny tandrem+hjul,samt opstrammer til tandremmen samt vandpumpe, termostat, ny komplet kobling blev sat i og tændrør + kabeler motor og gaerkasse olie
men Søndag aften eller nat jeg var hjemme i min egen bil kl 00:30 samt alle mine dele fra doner bilen
jeg var en glad mand, men meget meget meget træt!! :klap: PS gjorde det hele selv