Jeg havde hele tiden planlagt af tage motoren ud, for at få opfrisket motor rummet.
Den som sad i have kørt ca 200.000, og fandt en front-cut, hvor der endda var en VR4 RS motor i.
Yderligere var der en fin køler, og andre gode ting, så jeg købte den.
MEN efterfølgende har jeg fået at vide, at den motor som sad i forvejen, faktisk lige var blevet hovedrenoveret,

så det var lidt "spild" at udskifte den. Mener det enten var Nully , Torben Machon eller Mitsubishi Billund som vidste det..
Jeg overvejer jo at sælge min VR-4, da jeg faktisk aldrig kører i den (har 2 andre biler i forvejen, samt min søn som netop er blevet 18 år og tror at han kan låne den )
Ved også at den nok skal sælges til en anden pris en først prissat.
Den er jo IKKE billig at renovere (hvilket du nu allerede har fundet ud af.. min står nok ialt mig i ca 150.000,- ex arbejdsløn mm.)
Det haster jo ikke, da bilen er betalt, men synes også det pisse synd, den ikke kører ret meget, og konen brokker sig over at hendes bile skal stå undefor carporten til fordel for den..
Men vedkommende som jeg sælger den til, påregner jeg nemlig skal have den ekstra motor, gearkasse og andre diverse ændringer som 1992 lygter mm følger også med.
Vil vedkommede IKKE give prisen, så følger det IKKE med.
Og det allerværste er, at når jeg kører i den, så vil jeg sgu ikke af med den..
Det er jo min lille "baby"..