Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Så er datoerne kommet for race i Holeby 2010

Ja det må du så gøre, vi skal 15 år 1 måned siden #22683

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja det må du så gøre, vi skal nok få hygget os :colors:

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nully, kan du ikke undersøge 15 år 1 måned siden #22684

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Nully, kan du ikke undersøge op man må komme om fredagen i maj måned og evt slå et telt op, det kunne være fedt at være med fra fredag aften. og se lidt natrace.

Det er Stampe ved at 15 år 1 måned siden #22685

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det er Stampe ved at undersøge

Kan huske at vi en gang spurgte og fil af vide der ikke måtte være puplikum på

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Der er sendt en mail til 15 år 1 måned siden #22686

• stampe
  • stampe's profilbillede
Der er sendt en mail til formand Svend Larsen i dag.. og så må vi se hvad de svare på det.

Så har jeg fået svar fra dem 15 år 1 måned siden #22687

• stampe
  • stampe's profilbillede
Så har jeg fået svar fra dem om det med natræs..

Her er så alt det som er blevet sendt frem og tilbage imellem mig og Svend larsen.

<div>Ja og i er velkommen...

Original meddelelse
<blockquote class="webmail-quote" style="border-left: #000000 2px solid; padding-left: 5px; padding-right: 0px; margin-left: 5px; margin-right: 0px"><b>Fra:</b> Daniel Broxgaard <broxgaard@adslhome.dk>
<b>Til:</b> Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
<b>Dato:</b> Fre, 05. mar 2010 15:01
<b>Emne:</b> Re: Legal-Streetrace Holeby: Ang. den 28-29 maj 2010

<style type="text/css"><!--

.message-0-1 {background-color:#ffffff;color:#000000;}

--></style><style type="text/css"><!--

.message-0-1 PRE {

word-wrap: break-word;

}

--></style><div class="message-0-1" style="position: relative"><div><font size="2" face="Arial">Hej</font></div><div> </div><div><font size="2" face="Arial">Vil det siger at vi har mulighed for at kommer der om fredagen og være der helt til lørdag til det slutter?</font></div><div> </div><div><font size="2" face="Arial">Med venlig hilsen</font></div><div><font size="2" face="Arial">Daniel Broxgaard</font></div><div><font size="2" face="Arial">aka stampe</font></div><blockquote style="border-left: #000000 2px solid; padding-left: 5px; padding-right: 0px; margin-left: 5px; margin-right: 0px"><div style="font: 10pt arial">
Original Message
</div><div style="font: 10pt arial; background: #e4e4e4; font-color: black"><b>From:</b> <a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a></div><div style="font: 10pt arial"><b>To:</b> <a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Daniel Broxgaard</a></div><div style="font: 10pt arial"><b>Sent:</b> Friday, March 05, 2010 12:40 PM</div><div style="font: 10pt arial"><b>Subject:</b> Re: Legal-Streetrace Holeby: Ang. den 28-29 maj 2010</div><div>
</div><div>Der er ikke overnatning for alm publikum, men i fra Mitsubishi klubben er mere end velkommen..

vi ser frem til en hyggelig weekend og ses mvh Svend

Original meddelelse
<blockquote class="webmail-quote" style="border-left: #000000 2px solid; padding-left: 5px; padding-right: 0px; margin-left: 5px; margin-right: 0px"><b>Fra:</b> Daniel Broxgaard <<a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a>>
<b>Til:</b> <a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a>
<b>Dato:</b> Tor, 25. feb 2010 09:41
<b>Emne:</b> Legal-Streetrace Holeby: Ang. den 28-29 maj 2010

Dette er en forespørgselsemail via www.legalrace.dk/home/ fra:
Daniel Broxgaard <Broxgaard@adslhome.dk>

Hej Svend.

Jeg har et spørgsmål. Den weekendt hvor der er nat ræs, er der mulighed for at overnat der? Og når jeg menter overnat så menter jeg som puplikum.

Vi har haft snakke om det i mitsubishi klubben danmark om vi måtte, og jeg blev så den heldige der skulle undersøger det.

Med venlig hilsen
Dsniel Broxgaard
aka stampe
</blockquote></div>

</blockquote></div></blockquote></div>

Så er det bare med at få 15 år 1 måned siden #22688

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Så er det bare med at få pakket teltet, så jeg kommer om fredagen.

Tid til at oprette siden: 0.210 sekunder