Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Nyt fra Streetfire (Opdateret 24-03)

Nyt fra Streetfire (Opdateret 24-03) 17 år 1 måned siden #2619

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Nyt fra Streetfire

Så lykkedes det!

Vi har fået tilladelserne til at afholde det første streetrace i KBH d. 12. april hvor vi skal vise politikerne og politiet at vi kan køre streetrace sikkert og i ro og orden. Mød op d. 12. april og støt vores kamp for en permanent Streetrace bane i Danmark.

Skal vi ikke se om vi fra klubben kan tage os sammen og støtte dette fine formål og vise vi gerne vil være med hvor der sker noget :bolge:
Læs mere her www.streetfire.dk/?mode=article&ID=1

Sidste nyt www.streetfire.dk/event/default.asp

KBH First Legal Streetrace
Endelig. Endelig. Endelig. Så sker det! Vi får et lovligt streetrace i København

Vi har vel alle drømt om det. Ægte Streetrace i Danmark. Nu bliver det virkelighed. KBH First Legal Streetrace er det første vigtige skridt mod et permanent baneanlæg med 201 meter bane og driftbane i Danmark. Politikere, kommuner og politi er meget positiv indstillet overfor ideen, og alle tilladelser er i hus til et ægte Streetracearrangement. Det har været en lang kamp, men alle steder er vi blevet mødt med positiv respons. Så nu skal det være. Den 12. april lukker vi en del af Kystholmen på Avedøre Holme af for at køre 201 meter Streetrace, samtidig har vi lånt synshallens område på holmen, så politikerne kan se, at der er brug for plads til de aktiviteter, vi synes er sjove.

Arrangementet er det første i en række på tre, der skal vise, at der er basis for at finde plads til en permanent bane til streetrace og drifting i Danmark. For at styre løjerne arbejder vi blandet andet sammen med Striben Sjælland med flere.
Missionen om at få en fast bane til Streetrace er skrevet ind i Streetfires grundlag, så vi er stolte af, at vi kan tage første store skridt i den retning. VI håber, du vil støtte op om initiativet, og komme – hvad enten det er for at køre, eller for at se på fede biler, der bliver kørt til grænsen af deres ydelse. For at få arrangement til at løbe nogenlunde rundt, tager vi 50 kroner i entre. Vi glæder os til at se dig, og til at se noget fedt race..

Husk at al kørsel til og fra arrangementet skal foregå stille og roligt. Hvis vi opfører os pænt, er der god chance for, at vi får en permanent bane i Danmark. Så pas på tingene derude, så vi alle kan få mange flere fede oplevelser med streetrace

Støt os i kampen - Mød op d. 12. april og vær med til at gøre dette til en historisk dag hvor vi allesammen arbejder seriøst for at overbevise politikerne og politiet om, at vi har brug for en permanent bane som vi alle ønsker os.

Sted: Avedøre Holme. Indgang ved Avedøre Holmen 92
Tid: Lørdag den 12. April
Pris: 50 kroner. Børn under 12 år gratis
(Kørere: 50 kroner inklusiv bil og ubegrænsede gennemkørsler)

Se mere info i ventremenuen
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nyt fra Streetfire (Opdateret 24-03) 17 år 1 måned siden #18283

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
vi er med på at møde op

Nyt fra Streetfire (Opdateret 24-03) 17 år 4 uger siden #18284

• Lau
  • Lau's profilbillede
Jeg har tilføjet lidt nyt fra streetfire i Nullys indlæg.

Nyt fra Streetfire (Opdateret 24-03) 17 år 3 uger siden #18285

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Jeg tager helt klart derud, er der andre fra klubben der kommer?

Nyt fra Streetfire (Opdateret 24-03) 17 år 3 uger siden #18286

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46

Jeg kommer helt klart har været med fra starten og støttet at vi kan få et sted at køre 8)

Jeg skal i Bella centret og se fede biler i dag og tale med Ebbe Sommerlund fra Streetfire om det den 12 April :D det er bare at være med hvor tingende sker syntes også vi som klub er med mange steder og bliver også inviteret til mange ting :bolge:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Nyt fra Streetfire (Opdateret 24-03) 17 år 3 uger siden #18287

• 's profilbillede
jeg vil også meget gerne støtte op om det !! så håber jeg ikke vi skal i marken og så
Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder