Jeg ved ikke hvor mange af jer der har læst det sidste nye FDM blad, endnu engang får Mitsubishi klø, sidste gang fik de mega klø af ejerne.
Nu ved jeg ikke hvad der foregår hos importøren (som sædvanlig) men jeg har desværre en opfattelse af at de overhovedet ikke reagere.
Jeg har jo gennem tiden haft kontakt med temmelig mange forhandlere, oplevelsen har varieret ualmindelig meget, et sted blev jeg nægtet en prøvetur til trods for at jeg havde en check i baglommen (den forhandler er forøvrigt lukket idag) i Espergærde ville han da råde bod på den forrige forhandlers dumhed, så han gav omgående nøglerne til en ny Strada samt en brugt Strada, til trods for at jeg havde forklaret ham at jeg havde købt en anden vogn.
Et andet sted hvor jeg kiggede på varevogn, var prisen pludselig + moms, det var incl. moms på bilbasen og på biltorvet samt da jeg talte med dem i telefonen.
Måske burde importøren starte med at give sine forhandlere et kursus i høflighed og god service således at man får samme behandling alle steder.
Vi er desværre også den klub der får mindst støtte fra importørens side, jeg har kendskab til klubber hvor importørene reagere på både ris os ros.
Måske skulle de benytte sig lidt af de glade ejere samt de gode produkter de nu engang har
Hvis det her indlæg, af en eller anden årsag, skulle blive læst af importøren, så opdager vi det nok ikke
Hvad ville i andre gøre hvis i sad i importørens stol

: