Her er lidt billeder at bilen som den status nu

det meste af arbejdet / istandsættelse af bilen er foregået under bilen

der var en del arbejde i bilen da jeg startede sidste år der skilte jeg bilen helt ad,
de dele der var færdig blev udskriftet med nye ellers de renoveret igen og malet

så jeg har haft samtlige dele, bolte, møtrikker i min hånd
hele min undervogn blev sidste år rengjort det tog 4 uger inden jeg var færdig og mange stålbørster
skulle jeg lave en liste ville den se sådan ud

1, rengjort undervogn 2, skiftet alle bærearme for og bag, 3, rengjort motor og gearkasse, sat en renoveret gearkasse i, motor malet, 4 rengjort, vasket loftbeklædning, sidebeklædning, sæder, gulvtæppet, sat genbrug døre og bagklap på, 5 lavet rustarbejde i bilen der var en del der kom frem når man går hele bilen efter, der blev lavet vanger, og det rust der kommer frem når plast skærme er skuet af,
Ps da motor var ude er vandpumpe, tandrem hjul udskiftet
det er kun en kort liste set ud fra hvis jeg skulle lave en komplet liste ville den bliver km lang
og der er lidt der skal laves på den endnu , den har fået et par lakskader,
bilen bliver lavet efter hånden som der er penge og tid til det,

men efterhånden som de ting bliver lavet bliver det som en ny bil
Pt er jeg i gang med at mine fælge de skal males og så skal der nye sutter på og fik for en uge siden 4 punkt målt min bil til 695 kr. så det synes jeg ikke var dyrt, da jeg har havde hørt prisen er 1000 kr. andre steder så det kan betale sig lige at søge lidt rundt og det er gjort på et dansk værksted

hos super dæk
det er et stort projekt at gå i gang med, især når man går ene om det

men det giver en stor viden om bilen

og vældig lærerigt