Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Forum til chat, beskeder, vittigheder - Kort sagt Off Topic (uden emne).
Åbent for alle - Ikke medlemmer kan dog ikke oprette nye emner.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 180 dage.

EMNE: 7 år er gået

Sv: 4 år er gået 11 år 11 måneder siden #27525

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Ja, sidste uge blev dytten så synet OG godkendt :P :P , og der blev lavet service dagen efter, næste gang skal jeg have skiverne drejet af, er stadig glad for jeg ikke tog deres 7 års service aftale dengang, indtil videre har jeg sparet ca. 2600,- pr. år, så må vi se hvordan det ser ud om 3 år.
Har lige selv skiftet olie og filter på Ka`en, men fik da lidt af et chok da jeg så, at den skulle have mere olie på, end Lanceren :unsure: så det var godt jeg købte 2x4 liter Shell 5-30 ultra, Helix, osv. havde squ ikke lige regnet med en 1.3`er slugte SÅ meget. .

Mvh.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: 4 år er gået 11 år 5 måneder siden #27871

• Speedex
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Nå, en lille update: Yokohama`erne holdt til 10.000 kilometer mere, mekanikeren sagde at jeg godt kunne blæse noget mere luft i, da de var mest slidt på skuldrene, men nu er der også kun 2 mm.. tilbage, så får 4 Bridgestone Potenza RE50 A 93Y XL asymetrisk på, på Mandag, de skulle støje 1 db. mindre og en energi klasse bedre, så nu behøver jeg ikke køre Morfar kørsel længere når det pisser ned :lol: så må vi se hvornår vinterhjulene skal på.
Mvh.

Sv: 4 år er gået 11 år 6 dage siden #28140

• Speedex
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Fejrede Jubilæum igår, den 12/4, jeg har været kunde hos Hedegård/Mitsubishi i 23 år nu :drive:, fik lavet 5 års service i Torsdags. Mekanikeren kom tilbage fra testkørslen, med et lille skævt smil på læben, sagde: den kører nu altså godt ! (men et lille minus fik skiftet 2 bremse kalibre bagi, for 5 mdr. siden :( )
Har også nye Bridgestone Potenza RE 50 A sommerdæk på, så nu kan vi lidt igen.

Sv: 4 år er gået 11 år 5 dage siden #28144

Ja de kører jo godt vores lancere og det er jo nok derfor vi ikke sælger dem :lol: ,min har rundet 93300km og fik skiftet skiver /klodser bagpå v.sidste service og jeg skifter nok de foreste inden den køre på sommerferie .

Sv: 4 år er gået 11 år 5 dage siden #28145

• Speedex
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Ja, de kører squ godt :P
Fik de forreste drejet af og nye klodser, ( det samme, da de bagerste blev lavet. :( )

Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden af Speedex.

Sv: 5,5 år er gået 10 år 8 måneder siden #28309

• Speedex
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hmm, så røg de bagerste støddæmpere, måske min egen skyld da, de kom udenfor deres normale arbejds område efter 85.000 kilometer,( en tur i byggecenter og med fjedrene trykket totalt sammen over 50 kilometre på hjemturen), så her på det sidste blev de blødere og blødere, nu 90.000, nye bestilt, men 2-3 ugers leveringstid :evil: :evil: er ikke lige noget de har skiftet før på denne model. Men hold kæft, den er træls at køre i nu :(
Googlede lidt på det, så holder de til 80-100.000 kilometre, og 60% af bilparken herhjemme kører med defekte dæmpere, det burde de måske være lidt mere obs på i synscentrene !, de accepterer biler med kun 30% virkning.

Mvh.

Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden af Speedex.
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder